روش های کنترل ترس در اتاق فرار

۱۳۸ بازديد

اتاق های فرار همواره یکی از جذاب‌ترین محیط ها جهت تخلیه روانی و ایجاد تجربه هیجان با درصد بالا هستند ولی گاهاً اتفاق می افتد که ترس ناشی از بازی در چنین اتاق هایی به جای تاثیر مثبت و جذاب شدن روند بازی تاثیر منفی بر روند بازی بگذارد از این رو سعی داریم در ادامه مطلب مطالبی جهت کنترل ترس در اتاق فرار را بیان نمایید با ما همراه باشید

چند روش برای کنترل ترس در اسکیپ روم

سعی داریم اصلی ترین روش هایی که می توانید با استفاده از ان ها ترس خود در اتاق فرار را کنترل کنید، بیان نماییم:

به اخر بازی فکر کنید

اولین روشی که می توانید برای کنترل ترس خود به کار ببرید، وسیع کردن دید خود در طول بازی می باشد. یعنی بجای اینکه دلهره داشته باشید که ممکن است هر لحظه فردی از جایی بیرون بیاید، به این فکر کنید که اگر قبل از تمام شدن زمان، معما را حل کنید، برنده خواهید شد و مانند یک فیلم سینمایی، پایانیی خوشی در انتظار شما خواهد بود.

کمک از هم تیمی ها

دیگر روشی که در کنترل استرس در اتاق فرار می تواند کارساز باشد، کمک کردن از هم تیمی ها است. احتمالا افرادی در تیم شما خواهند بود که تجربه ی بیشتری در این بازی دارند. می توانید حالت روحی خود را برای ان ها شرح دهید تا توصیه هایی با توجه به تجربه ای که دارند به شما داشته باشند.

ترس را بیرون بریزید

مانند سوار شدن به یک ترین هوایی که عده ای با جیغ زدن خود را از ترس خالی می کنند، در اتاق فرار ها نیز شما می توانید ترس خود را بروز دهید. احساس خجالت در چنین محیط هایی به هیچ عنوان معنی ندارد و هر موقعی که ترس بر شما چیره می شود ان را به هم تیمی هایی خود بگوید تا کمی از بار روانی شما کاسته شود.

اب بخورید

بله به همین سادگی می توانید بر ترس خود غلبه کنید. همیشه و در هر حالی، خوردن چند جرعه اب به بازگشت ارامش به فرد کمک می کند. البته در تمام اسکیپ روم ها به شما اجازه وارد کردن شی به داخل اتاق را نمی دهند و قبل از ان باید با مدیر مجموعه  هماهنگ نمایید.

اتاق یک توهم واقعی است

راحت ترین چیزی که می تواند به شدت به کاهش استرس و ترس شما کمک کند، این است که به همین جمله پایبند باشید(اتاق ساختگی است). همین امر سبب می شود در تمامی مراحل بازی بدانید که هیچ اتفاق بدی برای شما قرار نیست پیش بیاید و تمامی این مراحل ساختگی است. این باعث می شود تا تمرکز از دست رفته شما بازیابی شود و دوباره به راحتی به ادامه بازی خود بپردازید.

کنترل ترس در با سناخت اتاق فرار

شاید اصلی ترین دلیلی که باعث می شود شما دلهره را در طول بازی داشته باشید، این موضوع است که شما با ماهیت اسکیپ روم اشنایی ندارید. همین امر سبب می شود که همیشه به این فکر کنید، اتفاقی بد در شرف رخ دادن است. قبل از ورود به اتاق فرار و انتخاب یک بازی، بهتر از زمانی برای مطالعه نوع بازی ها و ترفند هایی که برای ترساندن بازیکن ها استفاده می کنند، داشه باشید.

امیدوارم این مطلب مفید و اموزنده بوده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.