سفر با اتوبوس از تهران به اصفهان

۱۲۸ بازديد

مهم ترین دلایلی که مسافران راهی اصفهان را برای سفر با اتوبوس می تواند قانع کند، هزینه بسیار کم اتوبوس نسبت به سایر وسایل نقلیه است. از طرف دیگر برای سفر به مناطق دورافتاده ، اتوبوس بهترین وسیله است که مسافران می توانند به ان بدون نگرانی اطمینان کنند.

سفر به اصفهان بسیار خوشایند است و اگر قبل از شروع سفر بتوانید راه هایی جهت ارزان تر کردن آن پیدا کنید ، قطعا شیرین تر خواهد شد.اما چگونه می توان اقدام به خرید ارزان ترین بلیط اتوبوس اصفهان نمود؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است به خواندن ادامه دهید.

قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به اصفهان

تعیین یک رقم ساده برای خرید بلیط اتوبوس اصفهان کار چندان ساده ای نیست زیرا این رقم در شرایط مختلف در حال تغییر است. بهترین روش جهت خرید ارزان بلیط اتوبوس تهران به اصفهان ، آشنایی با فاکتورهای دخیل در تعیین قیمت آن است. این فاکتورها به صورت زیر می باشند:

اولین فاکتور در قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به اصفهان : زمان

زمان موثرترین معیار برای تعیین قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به اصفهان است. خوب است در نظر داشته باشید زمانی را برای سفر به استان انتخاب کنید که این شهر از نظر تعداد گردشگر در خلوت ترین حالت خود قرار داشته باشد.

علاوه بر این که زمان در تعیین قیمت خرید بلیط اتوبوس تاثیر گذار است، در قسمت های دیگر سفر شما مانند قیمت رزرو اقامتگاه هم می تواند دخالت داشته باشد.

دومین فاکتور در قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به اصفهان : سطح امکانات

سطح امکانات مورد دسترسی فاکتور دیگری است که می تواند قیمت خرید بلیط اتوبوس شما تاثیر داشته باشد. در حقیقت نوع اتوبوس شماست که تعیین می کند تا چه اندازه به امکانات دسترسی داشته باشید. به صورت کلی سه نوع اتوبوس برای سفرهای زمینی وجود دارد این اتوبوس ها شامل اتوبوس وی آی پی، اتوبوس نیمه وی آی پی و اتوبوس معمولی می باشد. همانگونه که از معنای این واژه ها مشخص است اتوبوس های وی آی پی امکانات بیشتری را به مسافران عرضه می کنند و از طرفی دیگر در برابر این افزایش سطح خدمات ، افزایش قیمت را به همراه خواهد داشت. این امکانات به شکل زیر هستند:

1-صندلی های تخت خواب شو با قابلیت خواباندن پشتی به اندازه 140 درجه

2-سیستم های صوتی و تصویری مجزا برای هر صندلی

3-پذیرایی در طول مسیر

سومین فاکتور در قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به اصفهان : شرکت اتوبوسرانی

با وجود ذکر تمامی فاکتور های موثر در قیمت بلیط اتوبوس تهران به اصفهان ، در نهایت کسی که تصمیم گیری می کند شرکت اتوبوسرانی است. ممکن است شما برای سفر خود قیمت خرید بلیط اتوبوس های vip اصفهان را ارزان تر از اتوبوس های معمولی بیابید یا حتی در ایام شلوغ افزایش قیمتی مشاهده ننمایید.

 لیست سرویس و ساعت حرکت اتوبوس تهران به اصفهان

از تهران به اصفهان روزانه بیشتر از 40 سرویس در تمامی ساعات شبانه روز حرکت دارند. با توجه به تعداد زیاد سرویس ها، هیچ گونه نگرانی بابت عدم یافتن بلیط اتوبوس نخواهید داشت.

این اتوبوس ها از پایانه بیهقی و پایانه جنوب حرکت خود را شروع می کنند و شرکت های اتوبوسرانی رویال سفر ایرانیان ، تعاونی 4 میهن نور آریا ، گیتی پیما ایران و تعاونی 6 ایمن سفر ایرانیان حمل و نقل آن را بر عهده خواهند داشت.

از تهران تا اصفهان چقدر راه است؟

برای سفر به تهران 3 مسیر وجود دارد که با توجه به تشخیص راننده ممکن است از هر کدام از این مسیرها عبور کنید. این مسیرها به این شکل است:

مسیر شماره یک : 448 کیلومتری که 4 ساعت و 45 دقیقه در ایده آل ترین حالت ممکن در مسیر هستید.

مسیر شماره دو : 431 کیلومتر که 4 ساعت و 56 دقیه در ایده آل ترین حالت ممکن در مسیر هستید.

مسیر شماره سه : 436 کیلومتر که 5 ساعت در ایده آل ترین حالت ممکن در مسیر هستید.

 

بهترین زمان سفر به رومانی

رومانی کشوری ۴ فصل و دارای آب‌وهوای آن از نوع معتدل قاره‌ای است؛ به این معنی که در این کشور تابستان‌ها بسیار گرم و زمستان‌ها طولانی و سرد هستند. طبیعتا حد وسط گرما و سرما نیز بهار و پاییز است. در فصل تابستان در پایتخت کشور رومانی متوسط دما به ۲۹ درجه سانتی‌گراد و در قسمت‌های جنوبی این کشور به ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. بهترین زمان سفر به این کشور بهار و پاییز است.

مشخصات اصلی رومانی (اینفوگرافی)




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.