در نگه داری از ماشین ظرفشویی به چه مواردی باید دقت شود

۹۷ بازديد

شاید کمتر به این نکته توجه کرده باشید که ماشین ظرفشویی باید به صورت مداوم سرویس شود و نکاتی در نگهداری آن رعایت گردد. اگر به هر دلیلی این نکات را رعایت نکنید به زودی مجبور خواهی شد با تعمیرات ماشین ظرفشویی فیلیپس در تهران تماس بگیرید. در ادامه قصد داریم چند مورد از مهمترین نکاتی که در نگهداری از ماشین ظرفشویی باید رعایت شود را بیان کنیم.

از واشرها نگهداری کنید

اولین موردی که در نگهداری از ماشین ظرفشویی باید به آن توجه کنید کنترل واشر درب آن است. شاید این قسمت زیاد مورد توجه واقع نشود ولی بسیار کارآمد است و اگر بعد از هر بار شستشو تمیز نشود باعث می‌شود مواد درون آن خشک کرد و به سرعت آلوده شود. انواع باکتری و قارچ در آن رشد می  کنند و عملاً ماشین ظرفشویی شما به یک فاضلاب متحرک تبدیل خواهد شد.

 

ابپاش های داخل ماشین را تمیز نگه دارید

درون ماشین ظرفشویی آب پاش هایی قرار دارند که ممکن است در هنگام اسپری کردن آب بعد از مدتی مسدود شود. بهتر است هر چند وقت یکبار این اسپری ها را بیرون آورده و با کمک شی تیز مانند خلال دندان منافذ آن را باز نمایید تا به راحتی آب درون آن جریان پیدا کند.

 

ظرف ها را اصولی داخل ماشین بچینید

اگر چیدمان ظروف را درون ماشین ظرفشویی رعایت نکنیم بعد از مدتی مطمئنا تاثیرات نامطلوب آن بر عملکرد وسیله را خواهید دید. ابتدا توجه داشته باشید بهتر است ظروف با فاصله مناسب کنار یکدیگر قرار بگیرند. به عنوان مثال قطعات بزرگتر را در بغل ماشین بگذارید تا از چرخش آب پاش جلوگیری نکند. همچنین بیش از اندازه ظروف را درون ماشین قرار ندهید و حتماً به ظرفیت دستگاه توجه کنید زیرا قرار دادن بیش از اندازه ظروف درون ماشین ظرف‌ شویی باعث می ‌شود بازوهای اسپری کننده به خوبی عمل نکند و فشار به دستگاه بیاید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.